lördag 14 juli 2012

Återskapa semesterkänslan...............

Dessa Grekiska färger gör att jag blir sugen på att försöka skapa en lika härlig och avslappnad känsla här hemma. Kanske är det på en av våra uteplatser, som har stått helt oanvänd på grund av den hittills så kyliga sommaren, som jag ska försöka med detta.
Kanske mixar jag med lite svenskt skärgårdstema......hm......


Havets färger vill jag få med men det är inte säkert att det hamnar i fokus.
Skulle också vilja ha med både sten och sand på ett eller annat sätt. Gärna lite textilier som fladdrar i vinden också......
Jag ska nog ta tag i detta när vår semester del två börjar.
Få se om jag lyckas få till något. Har i alla fall redan blivit lovad hjälp från min dotter med att måla om utemöblerna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar