tisdag 4 september 2012

Höstfint i badrummet............

 
 

Förra helgen hämtade vi ett stort paket från H&M fyllt med frotté, duschdraperier, badrumsmattor, förvaringskorgar och lite kläder förstås. Så lördagskvällen ägnade jag helt frivilligt med att skura badrum för att sedan hänga upp allt det nya....!

 
Istället för att förvara handdukar och badlakan i skåp valde jag att rulla ihop och förvara dem i den här jutekorgen. Kistan den står på är just nu fylld med allsköns bråte men så småningom är det tänkt att jag ska ha sängkläder i den.
 

 
I duschen finns favoriterna samlade för att finnas till hands när det är dags för rengöring av kropp och knopp. Den italienska tvålen är vardagslyx för mig som jag verkligen kan rekommendera. Finns i flera härliga dofter och de räcker hur länge som helst. Hade tur att hitta till bra pris förra året på Mallis så jag passade på att hamstra.

 
Eftersom vi har tvättstuga och badrum ihop så "hänger" jag rätt mycket här och då vill jag ha lite mysigt runt mig. Nu kan jag tänka mig att komplettera med ett par doftljus och lite Billy Paul på Spotify så kanske jag till och med tycker att strykningen blir lite trevlig....

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar